KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 29, 2007

Siapa Di Sebalik Machai.net

dipetik: machai-umno

Dr Vincent Lim (gambar sebelah) yang merupakan Pol Sec YDP PM dan penuntut doctorate dan tergolong dalam kelompok Oxbridge pro Khairy.

Selain VL yang mengetuai operasi ini, siapa yang biasa mengunjungi dua laman pro Pak Lah dan anti Tun akan menyedari nama2 staff kepada Kamal Khalid. Akhir2 ini, nama2 ini dah tak kelihatan dan di padankan.

Laman ni akhir2 ini dah tak nampak nama2 si Azhar, Wan Suriyanti, teoh Ai, Makcik Elena dan Amyza. Bodoh betul, nak cyber war reveal nama betul dah orang boleh trace. Inilah mentality Tkat 4 ni, sebetulnya sebagai saluran rasmi, mereka sepatutnya menjalankan PR secara professional melalui saluran yang biasa.




Laman web putar belit kerajaan Hadhari - Machai.net dibiayai sepenuhnya oleh Vincent Lim.

Kesilapan paling besar yang dilakukan oleh geng Machai.net ialah melakukan promosi ke beberapa laman web pro Mahathir dan pro pembangkang menggunakan akaun TM NET milik Vincent Lim.

Salah seorang penulis laman tersebut etnik cina yang suatu ketika dahulu berkhidmat di bawah Datuk Hishamuddin Tun Hussien ketika Vincent Lim turut bersama Hishammudin.

Selain itu dipercayai bekas blogger yang kini menjadi rakan baik Kalimullah - Mack Zulkiflee turut menulis sekali sekali.

Siapakah Vincent Lim? Vincent Lim adalah setiausaha politik (kaum cina) Pak Lah. Beliau merupakan antara tenaga Oxbridge KJ.

VL juga dipercayai membiayai beberapa laman politik lain berbahasa inggeris termasuk Malaysia Tomorrow.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive