KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

DEY SAMY POOOORAAAAHHH !!!!

MIC mulakan pembersihan dalam parti

KUALA LUMPUR: MIC akan disusun semula bagi menjadikan parti berusia 62 tahun itu lebih cekap dan berkesan dalam memenuhi keperluan dan tuntutan masyarakat India, kata presidennya Datuk Seri S. Samy Vellu.

Beliau berkata MIC akan melaksanakan banyak "kerja pembersihan" bagi menjadikannya lebih relevan kepada masyarakat India.

Parti itu, katanya akan mengubah haluan bagi menjadikannya lebih berkesan dalam menyelesaikan masalah masyarakat.

"Di samping menyedari kaedah lepas yang diamalkan MIC telah berjaya dalam menyelesaikan masalah masyarakat, namun usaha lebih gigih adalah perlu dalam menyelesaikan sesetengah masalah yang lebih sukar dan sensitif," katanya tanpa mengulas lanjut.

"Kita akan menguruskan parti dengan cara yang berbeza berdasarkan kecekapan yang lebih tinggi untuk berkhidmat kepada anggota masyarakat biasa," katanya dalam satu kenyataan dari Chennai, Tamil Nadu hari ini.

Menteri Kerja Raya itu berada di negeri selatan India tersebut dalam perjalanan ke New Delhi bagi menghadiri persidangan tiga hari untuk masyarakat berketurunan India anjuran kerajaan India, mulai 7 Jan.

Baru-baru ini Samy Vellu berkata beliau akan memperkenalkan muka baru bagi bertanding dalam pilihan raya umum akan datang.

"Harapan rakyat telah berubah dan kita perlu melakukan perubahan agar kekal relevan," katanya.|more...|

No2umnO - Samy Vellu masih tidak sedar. Kalau menurut kenyataan yang dibuat, beliau lebih menyalahkan struktur parti dari dirinya. Kalau orang bawahannya tidak buat kerja, ia adalah tanggung jawab Presiden dan Presidennya adalah Samy Vellu. Bersih kan parti MIC? MIC perlu bersihkan Samy dari parti itu. Dasar tidak sedar diri. Kalau Soi Lek boleh letak jawatan, kenapa Samy tidak boleh. Tak cukup lagi mungkin ......

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive