KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

SIAPA DALANG VIDEO SEKS SOI LEK?

Chua Soi Lek sudah membuat pengakuan. Sejak semalam, blog dan berita internet menyiarkan tajuk yang sama. Hampir seluruh dunia sudah tahu. Soi Lek juga sudah pun melakar sejarahnya di dalam internet apabila Wikipedia turut termuat berita tentang VIDEO LUCAH beliau. Sampai mati pun, ianya akan terus tersiar. Kini watak utama sudah diketahui, bagaimana dengan pihak seterusnya.

Di dalam politik, kesempatan itu membuka ruang. Beruntung ada pihak yang dapat kesempatan seperti ini. Mungkin Soi Lek sudah kerap lakukan, maka anjing sudah bisa menghidu bau. Maka di pasang seluruh bilik dengan kamera yang jelas. Tidak boleh menafikan kecuali terpaksa mengaku. Siapakah dalang yang merakam adegan ini? Adakah Soi Lek akan berdiam diri atau mencarinya sehingga ke lubang cacing? Bagaimana dengan pihak polis, mahu diam atau teruskan siasatan?

Adakah sumber itu diperolehi dari mereka yang kebal dengan undang undang atau sekadar mencari kesempatan. Hotel boleh diketahui dan siasatan boleh dijalani. Mahu atau tidak, atau biarkan kes ini senyap sendiri seperti ianya sudah menjadi perancangan pihak tertentu.

Inilah dunia politik.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive