KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

SOI LEK dan UMNO LABIS PUN TIADA MARUAH

pemudabukitkatil

MCA & UMNO LABIS PUN TIADA MARUAH

Menonton siaran Berita di stesyen TV pengampu kerajaan Islam Hadhari malam tadi sungguh mengejutkan kerana ternyata pemimpin dan penyokong BN samada MCA atau Umno (MIC tidak kelihatan) memang tidak bermaruah kerana masih menyokong pemimpin yang terang-terang mempunyai skandal seks.

Ya Allah, apa bala yang Allah timpakan kepada Malaysia sehingga manusia yang samada yang beragama Islam atau belum beragama Islam tidak mempunyai maruah dan harga diri dengan terus menyokong pemimpin kotor seperti Chua Soi Lek.

Tidak adakah secebis kesedaran di dalam sanubari mereka bahawa pemimpin seperti Soi Lek telah menconteng arang imej negara kita.

Seorang menteri pemimpin kanan MCA salah sebuah parti politik terbesar yang mengaku melakukan perbuatan kotor dan jijik masih mahu meneruskan tugasnya malah pengikut-pengikutnya pula tetap menyokong tanpa ada rasa bersalah. Apakah mereka ini tidak mempunyai maruah dan harga diri?

Dalam kenyataan medianya Ketua MCA Bahagian Labis berkata pihaknya juga akan menyokong Soi Lek jika Naib Presiden MCA itu dicalonkan pada pilihan raya umum akan datang.

“Kami akan memberikan beliau sokongan agar terus menjadi calon di Labis,” katanya kepada pemberita di sini petang ini sejurus Soi Lek memberikan sidang akhbar mengenai penyebaran cakera video digital (DVD) perlakuan seks beliau dengan seorang wanita.

Memang pengikut dan pemimpin BN sudah tidak ada perasaan apa-apa tentang rasuah, skandal seks, kronisme dan lain-lain. Mungkin semua ini sudah sebati dengan mereka dan ianya tidak salah sisi mereka.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive