KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 2, 2008

Payah membahasa atau bahaskan dengan raSHIT ?

perantaukite.blogspot

Berpolimek dengan raSHIt /SPR memang 'seronok' sehinggakan pembangkang 'terlupa' bahawa sasaran benar dituju kepada kerajaan BN dan Pak Lah khasnya. Agenda meletakkan raSHIT ditempatnya berjaya, memanglah diakui sebelum 'samapi ke matlamat' jalannya mestilah 'dilalui dulu' ke arah itu melalui SRP dan raSHIT.

Maka 'hero sebenar' memanglah nampak raSHIT. Terbaru Tun Guru MB Kelantan minta raSHIT masuk jadi pembangkang barulah dia tahu, duduk perkara 'rintihan' dari lubuk hati dan gaunghati pembangkang. Gaunghati pembangkang terkadang tidak tergempa apa yang dirintihkannya kepada umum atau awam. Maka dengan 'masuk' sendiri raSHIT ke 'alam kubur' barulah dia tahu 'ini namanya mati'. Kalau tidak sampai bila dia tidak faham-faham.

Ketua Pemuda PAS, memberi reaksi umum dengan melihat 'seruan' raSHIT itu sebagai satu bahaya, yang mana bahaya 'tersekat' hasrat rakyat akan mengundang huru-hara dan kucar kacir. Duduk benar perkara seumpama ini tidaklah boleh kita sangkal dan sanggah terus, sememangnya benarlah bila hasrat seseorang 'tertangguh'.

Sementara Ketua Dewan Muslimat, mahukan raSHIT bertanding dalam pilihanraya ini, jadi calon BN, memanglah raSHIT ini dah terlebih kuah dari sudu lagaknya. Memanglah dia 'seronok' bila dapat perhatian 'hebat' macam ni...

1 comments:

Anonymous said...

Belum apa2 si pengerusi spr ni dah kata tak yah ada pilihanraya kecil untuk Parlimen Labis...nampak sangat pilihanraya umum dekat lagi...hehe

Posting terkini

Blog Archive