KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 16, 2008

Rakan menantu Khairy turut kritik

antikhairy

Insiden baru
- rakan baik menantu Pak Lah mula hentam menantu Pak Lah itu dan menyifatkan politik menantu Pak Lah adalah punca kekalahan UMNO. Rakan baik menantu Pak Lah itu, yang selama ini memuji menantu Pak Lah kini bersuara secara senyap untuk mengeji menantu Pak Lah yang disifatkan tidak mempunyai sifat setia kawan malah hanya rakus menentukan politik sendiri.

Rakan baik menantu Pak Lah itu turut mengkritik Pak Lah sebagai orang yang sentiasa mendengar nasihat menantu. Kesombongan menantu Pak Lah inilah yang menyebabkan orang UMNO mual dan menolak menantu Pak Lah. Rakan menantu itu juga percaya menantu Pak Lah ini akan terus menyebabkan ahli UMNO lain khususnya Pemuda menjauhkan diri dari UMNO.

Menantu Pak Lah ini, sekarang cukup malu dengan kedudukan UMNO dan persembahannya di Rembau. Apa pun bagi Chegu Bard, menantu Pak Lah itu tahu, beliau sebenarnya tewas dan beliau akan terus gagal mendapatkan sokongan UMNO Negeri Sembilan khususnya Rembau. Menurut rakan menantu itu lagi, UMNO Rembau sendiri akan bergolak dan menantu ini akan terus ditolak kerana sikap angkuhnya. Antikhairy akan mendedahkan siapa rakan menantu itu yang kini mengkritik menantu itu - cuba teka dahulu?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive