KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 29, 2008

Jangan salahkan MIC - Samy

Malaysiakini - (...) "Beliau berkata saya telah memberi persetujuan agar kuil (di Kampung RimbaJaya dekat Shah Alam) diriobohkan pada 15 November.

"Saya ingin jelaskan bahawa kuil itu telahpun dirobohkan pada pertengahan Oktober," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

"Kenapa beliau tidak sebut sayalah orangnya yang merayu kepada beliau dan Perdana Menteri supaya menghentikan rancangan asal untuk merobohkan kuil itu," katanya dalam laporan Bernama.

khir toyo samy vellu and kg rimba jaya templeDalam satu temubual dengan Malaysiakini, Dr Khir mendakwa kononnya Samy Vellu mengarahkan beliau untuk merobohkan kuil itu kerana ia digunakan sebagai tempat perhimpunan penyokong Hindraf.

‘Henti bercakap'

Menurut lamanweb itu, Dr Khir berkata Samy Vellu menelefonnya pada malam 15 November dan memberitahunya bahawa penyokong Hindraf telah menyusup masuk ke kuil itu dan ia perlu dirobohkan malam itu juga.

"Tetapi kuil itu telahpun dirobohkan dan patung-patungnya dipindahkan pada akhir Oktober.

"Apa lagi nak dirobohkan, dan kenapa pula saya harus minta supaya sebuah kuil yang sudah dirobohkan, dirobohkan lagi," kata Samy Vellu. more...

No2umnO - Wak ada satu soalan pada mangkuk dua ekor nihhh ......."SIAPA YANG PERCAYA KORANG LAGI?"

1 comments:

rasaBijak said...

makin menarik pulak cerita2 di sekeliling Khir ToyoL nii..

cerita2 bekas MB lain tak de ke wak? asyik dgn ToyoL je.. :o)

Posting terkini

Blog Archive