KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 29, 2008

Karpal yang prihatin

roslisalem - (...) Hanya selepas KARPAL SINGH MEMBUAT LAPORAN POLIS baru saya sedar bahawa peguam yang hebat ini juga sensetif dengan shout-box. Tapi malangnya lebih banyak thread-thread forum dalam website kelolaan umno-bn tak pernah DAP ambil peduli. HANYA yang berkaitan PAS sahaja yang diberi perhatian.

KALAU Karpal anggap ini caranya untuk 'menasihati' PAS, maka saya kenalLAH saya kini akan Karpal Singh. Nampaknya KARPAL lebih bersikap lembut dengan umno-bn dan Polis berbanding PAS, rakan dalam Pakatan Rakyat.

MUNGKIN dari awal Karpal Singh TIDAK setuju dengan Pakatan Rakyat..tapi kalau tak setuju pun janganlah tunjuk lagak tak tentu pasal.

SAYA anggap ini hanyalah sikap dan cara terpencil pemimpin DAP dalam bersahabat. Mungkin beginilah adat dan caranya Karpal Singh berkawan. Baru saya tahu cara peguam menegur 'parti sahabat' adalah dengan menggunakan laporan polis.

SAYA JUGA berharap semua penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat ambil maklum akan perkara ini. JIKA ada sebarang teguran dan nasihat sesama Pakatan Rakyat, sila buat LAPORAN POLIS. BIAR Polis ada alasan untuk selongkar dan porak perandakan 'parti sahabat' kita.

1 comments:

Unknown said...

Memang sudah saya katakan di ruang comments yang lepas, singh ni memang anti islam dan anti PAS. cuma PAS saja yang nak kena jaga hati dia. mulut celupar dan dalam kes ini dia sah overacting sampai buat laporan polis. walhalnya bukan PAS yang tulis . dia kata dia bukan anti islam tapi dati tindak tanduknya dan perkataanya memang dia anti dan amat fobia dengan apa-apa saja berkaitan dengan undang-undang islam terutama hudud. jahat sangatkah dia ni sampai begitu takutkan hudud. tak tahukah dia hudud ada hukuman pilihan bagi non muslim?

Posting terkini

Blog Archive