KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 4, 2008

Khabar dari Pulau Pinang

anuarmanshor.blogspot.

Wakil calon di Balik Pulau berkata, "Orang seperti Anuar lah yang perlu mempertahankan UMNO di Malaysia. Dulu kami berjuang mempertahankan ketuanan Melayu. Saya berpesan kepada anak cucu saya, walau apa-apapun yang terjadi, jangan pangkah yang lain."

Pemandu bas di Balik Pulau, "Saya hampir tiada gaji, dapur mungkin tidak lama lagi tidak akan berasap. Semuanya berlaku sejak Rapid Penang datang ke sini. Bukannya semua orang tidak tahu individu penggerak syarikat itu. Memang patut saya pangkah yang lain. Kami mahu 'mengajar' mereka."

Makcik pengusaha restoran di Balik Pulau, "Sepatutnya ustaz-ustaz jangan terlibat dalam politik. Apabila masuk politik, mereka mula caci mencaci. Bukankah tidak elok?"

Suri rumah di Permatang Pauh, "Walaupun Lim Guan Eng berbangsa Cina, sekurang-kurangnya dia memahami adat budaya Muslim. Semasa perhimpunan, dia menyuruh supaya memendekkan masa supaya dapat dilakukan tugasan hakiki. Katanya, 'Ini selaras dengan cara kerja Khalifah'."

Peniaga di Medan Tun Rahah, Kepala Batas, "Lihatlah banyak kedai yang tutup. Perniagaan di sini terlalu lembab."

Kaki "gebang" di gerai makan, Bayan Baru, "Cuba lihat di kertas pangkah undi. Mengapa gambar calon BN jelas, tetapi tidak gambar calon lain kabur?"

Kesimpulannya, sepanjang saya berada di sana, rata-rata rakyat Pulau Pinang menyokong kerajaan negeri baharu.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive