KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 4, 2008

TOPIK PANAS PAGI JUMAAT













Scroll ke bawah dan klip video disediakan ..... (Topik berikutnya)
dipetik: alalalan.com

Anda masih mempunyai peluang lagi ....
A Nite With... Anuar Zain yang akan berlangsung 2 Mei ini di Dewan Perdana Felda dibawakan oleh D’Mega Event & Ent Sdn. Bhd. dengan tema glamorous.

Dan jangan terperanjat jika melihat harga-harga tiket yang dijual. Semuanya berharga antara RM300, RM350, RM400 dan RM650. Tiket mahal? Kalau nak enjoy, kenalah melabur sikit kan. Dan inilah masanya kita menyokong pula artis tempatan kita. Dah banyak benar sejak akhir-akhir ini show dan konsert artis luar negara dan artis kita terpaksa berkongsi pentas bersama mereka. - Utusan Meloya

3 comments:

mangchikla said...

Patutler hadith nabi kater kebykan pompuan ahli neraka nafusnyer 99% with 1 % akal. Sijantan nih pon tak faham ugama ke? X kesian ke diri dan mak bapak mereka.

WM Impression Solutions said...

Ini la kisah isteri2 & wanita2 muda eksekutif..Suami sekarang dah xkesah kot bagi isteri cium2 artis ni...minat nye pasal... :(

Kalo dah artis tu..artis jugak laa..
Agama ni perkara no.2..yg dia pentingkan, dia dapat menghiburkan org & peminatnya..

Skrg ni mak bapak yg galakkan "maksiat" ni sume...Buat malu nama baik keluarga jer...

Maaf jika tersinggung..

Anonymous said...

wak,tolong letak gambar pak lah peluk pinggang nyonyah michelle yeoh dan gambar rosmah dgn artis bollywood serta najib dicium oleh sorg. mak cik serta gambar ghani othman memimpin tangan halimah shadiq tu,baru cun.bagaimana pemimpin mereka begitulah anak buahnya.

Posting terkini

Blog Archive