KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 6, 2008

Dua ADUN buat laporan polis terhadap penceramah Pas

Ramly berkata, isi ceramah yang disampaikan oleh Nor Azli mengenai kemelut pertukaran serta-merta Jamry itu jelas sekali telah diputar belit hingga mengelirukan orang ramai.

''Nor Azli dalam ceramahnya menyebut pertemuan antara Menteri Besar, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin dengan Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah adalah atas permintaan Menteri Besar sendiri.

''Kononnya ia bertujuan untuk memaklumkan keputusan-keputusan yang dibuat dalam mesyuarat mingguan Exco kerajaan negeri sedangkan kenyataan istana jelas menyatakan bahawa Mohammad Nizar telah dititah menghadap oleh baginda,'' katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis tersebut.

Ramly berkata, kenyataan enam perenggan yang antara lain menyebut Sultan Perak selaku Ketua Agama Islam dan Raja Muda Perak selaku Yang Dipertua Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Perak (MAIAMP) telah menitahkan Menteri Besar untuk menghadap baginda pada pukul 11 pagi di Istana Raja Muda Perak Jumaat lalu. selanjutnya di Utusanmeloyakan.....
Bantai lah korang ..... mahkamah sendiri punya, polis kawan kawan, tv milik korang .... buat lah sesuka hati. Negara ni bapak korang yang punya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive