KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 6, 2008

Jabatan Pelajaran Sabah diarah hantar laporan segera mengenai sekolah daif

Cerita tentang mundurnya Sabah dah dicerita sejak berkurun lamanya. Rakyat Malaysia dah sampai ke angkasa dan ramai orang masih bermimpi untuk sampai ke bulan ...masih....

Jabatan Pelajaran Negeri Sabah diarah menghantar laporan kepada Kementerian Pelajaran mengenai dakwaan kedaifan sebuah sekolah di Kalabakan dekat Tawau yang memaksa murid-muridnya belajar sambil meniarap kerana tiada kerusi dan meja.

Timbalan Menteri Pelajaran, Datuk Razali Ismail berkata, jabatan berkenaan perlu bertanggungjawab sekiranya benar tiada tindakan diambil walaupun aduan telah dibuat oleh pihak sekolah mengenai masalah tersebut.

"Itu tanggungjawab Jabatan Pelajaran Negeri. Kita mahu mereka menghantar laporan mengenai kes itu secepat mungkin," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Razali diminta mengulas kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tanjung Batu, Datuk Hamisa Samat yang mendakwa terdapat guru yang terpaksa bersila semasa mengajar di sekolah itu kerana ketiadaan kemudahan asas. selanjutnya ......di Utusan loya

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive