KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 1, 2008

Merapu pun boleh jadi Menteri

Kalau menjadi menteri, pasti kita anggap mereka antara yang bijak dari yang bijak. Tapi di dalam BN@UMNO, bijak adalah satu kriteria yang terakhir pemilihan sebagai pemimpin. Yang penting mereka sanggup angguk dan jual maruah.

Sebelum ini, Azalina telah memporak porandakan Kementerian Perlancungan sehingga mendeskriminasikan 5 negeri yang dipimpin oleh Pakatan Rakyat. [rujuk sini] Menghentikan program yang berkaitan dan memberikan pelbagai alasan. Beliau adalah pemimpin UMNO yang cekal dengan pendirian untuk merosak dan mendeskriminasikan perbelanjaan dari Pusat untuk digunakan kepada rakyat di 5 negeri tersebut. Muka cam pompuan, perangai cam jantan. Bila di tanya tentang isu Mukhriz ..... dia meraban tak tentu arah.

Baca berita ini ...

Menteri Pelancongan Datuk Seri Azalina Othman Said menyertai Menteri Belia dan Sukan Datuk Ismail Sabri Yaakob menggesa Datuk Mokhzani Tun Mahathir meletakkan jawatan sebagai pengerusi Sepang International Circuit (SIC).

Azalina dalam satu kenyataan di sini, berkata beliau terkejut dan kecewa dengan pendirian Mokhzani yang mahu terus menjadi pengerusi SIC apabila semalam Ismail Sabri menggesanya meletakkan jawatan dengan alasan jawatan itu adalah lantikan kerajaan.

"Mokhzani patut tahu yang SIC ialah entiti kerajaan dan beliau patut meletakkan jawatan demi kepentingan sukan itu," kata Azalina, yang juga anggota Majlis Tertinggi Umno. - Bernama
Selepas kenyataan itu dibuat ..... ianya di tegur oleh Raja Blog, Rocky Bru di dalam blognya ....
The SIC belongs to UMNO now? That's what Azalina Othman and Ismail Sabri Yaakob, our two ministers from Umno, seem to be saying. They said since Mokhzani has quit Umno, he should also quit the Sepang International Circuit!
Blogger Apanama disagrees with the "SIC-k Duo". He said the SIC is not a subsidiary of Umno and belongs to the Rakyat. - Rocky Bru
Dan hari ini, Mokhzani sendiri mempertikaikannya ....
Datuk Mokhzani Mahathir has said that being Sepang International Circuit (SIC) chairman has nothing to do with Umno and he will continue to hold the post until told otherwise.

In fact, the racing car “addict” is so in love with motorsports that he helmed SIC for five years without getting paid.

Mokhzani also forks out his own money when he flies to other Formula One circuits around the world to ensure Malaysia's interests in the sport are taken care of - thestar
Pendengki juga si Azalina ni .... Mungkin kah pengguguran Rafidah di dalam skuad Menteri pun ada kena mengena dengan tindakannya? Maka tak mustahil wanita UMNO cukup tak gemar dengan Azalina dan sering menjadi bahan ketawa terutama tentang status diri beliau di dalam Pergerakan Wanita UMNO Malaysia .....

Itu .... Azalina kena ingat la. Tapi merapu rapu pun boleh jadi menteri?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive