KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 16, 2008

Bagaimana Khairy lebih tahu dari Wan Azizah?

Utusmeloya | ... Kata-kata Khairy itu menyebabkan beberapa Anggota Parlimen pembangkang termasuk isteri Anwar, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Ismail (PKR-Permatang Pauh) bangun dan mempertikaikan kenyataan itu seolah-olah Khairy tahu kandungan laporan polis yang dibuat.

Wan Azizah yang juga Presiden PKR berkata: “ Kenapa Rembau (Khairy) hendak minta DNA dari suami saya. Laporan polis yang dibuat tidak diberi kepada kami, bagaimana Rembau boleh tahu, apakah Rembau tahu kandungan dari laporan polis itu.”

Laporan terhadap Anwar itu dibuat oleh bekas pembantu peribadi Anwar, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Khairy kemudian menjelaskan bahawa beliau tidak tahu-menahu mengenai penyiasatan polis berhubung kes itu, tetapi katanya, sampel DNA amat diperlukan sebagai bukti.

“Laporan polis tidak diberi kepada ketua pembangkang (Wan Azizah) sebab suaminya tidak hadir ke Balai Polis. Saya tidak tahu-menahu tentang siasatan ini, yang tergerak hati saya minta DNA adalah bentuk laporan polis tersebut.... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

bodoh juga KJ tu,macamni nak jadi pemimpin,kita orang suri rumah yang terperap kat rumah pun paham,tujuan penurunan yang berperingkat2,kalau turun terus harga minyak tu...harga barang tak kan turun mendadak!.Yalah nak naik macam taufan tapi nak turun apapun kenalah mcm semut,jadi penjual tak terkejut...fikir2lah sikit,jangan asyik cari idea nak cantas orang,Kebenaran pasti timbul,yang bathil akan tengelam...macam debat tu!

Posting terkini

Blog Archive