KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 25, 2008

GESAAN KEDUA : MANA MARUAH KAMU SHABERY - SILA LETAK JAWATAN SEKARANG

bukitkatil | Nampaknya Menteri Penerangan buat-buat tidak ingat bahawa beliau berhutang dengan seluruh rakyat Malaysia. Hutan beliau ialah MELETAKKAN JAWATANNYA sebagai Menteri Penerangan. JANGAN BERDALIH yang beliau hanya meletakkan jawatan jika diminta berbuat demikian oleh Perdana Menteri.
Jika kamu seorang yang bermaruah dan ada harga diri letak jawatan sekarang. Kamu jelas gagal mempertahankan kerajaan dalam debat tempohari.
Kalaulah Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil (DPPBK) ini Pemuda Umno sudah tentu kami akan hantar memo dan buat demo supaya Shabery letakkan jawatan. Memang Shabery telah memalukan Umno dan kerajaan apabila gagal menandingi hujah-hujah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Apa yang jelas Shabery gagal menerangkan dengan jelas rasional mengapa kerajaan menaikkan harga minyak secara mendadak iaitu kira-kira 41 % awal Jun lalu. Sebaliknya Anwar berjaya meyakinkan pendengar bahawa cadangan beliau untuk menurunkan harga minyak sebanyak 50 sen adalah logik dan boleh diterimapakai. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive