KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 25, 2008

Kitorang nak guna mercedez, korang apa peduli

MENTERI Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said menunjukkan Pekeliling Perbendaharaan Bilangan 1 Tahun 2008 Para 6 (II) bagi mempertahankan keputusan membeli 14 kereta Mercedes-Benz E200 Kompressor bernilai RM3.43 juta yang mencetuskan kontroversi.

MENTERI Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said menunjukkan Pekeliling Perbendaharaan Bilangan 1 Tahun 2008 Para 6 (II) bagi mempertahankan keputusan membeli 14 kereta Mercedes-Benz E200 Kompressor bernilai RM3.43 juta yang mencetuskan kontroversi. - Bharian
Budaya UMNO ... korang tengok wajah wajah EXCO Terengganu di belakang yang juga pengguna kepada bilangan kereta mercedez yang menjadi isu ... Begitu tersenyum bangga, walaupun pembaziran berlaku. Seolah olah di mulut mereka berkata ... "Kitorang nak guna mercedes, korang apa peduli".

UMNO dan membazir, budaya yang sukar untuk di luputkan di kalangan pemimpin UMNO. Bila tiba tiba, Ahmad Said boleh bercakap dengan nada serupa ..... dan Pak Lah pun bersetuju menjadi rakan. [ PM setuju kerajaan Terengganu guna Mercedes]

3 comments:

Anonymous said...

Semua muka macam batak teringin sangat nak naik Mercedes...

fahmi said...

bukan Mercedes la. MB Ganu kate Mecedih. Sebut pun tak reti ada hati nak pakai. Tu belum suruh eja lagi...

Anonymous said...

rakyat selangor dapat air percuma...rakyat terengganu dapat tengok exco mereka bawa mercedes...jadilah kan...kesian org terengganu...duit banyak...tapi siapalah yang guna!.hari ini bn perintah 2,3 bulan lagi exco dapat mercedes!sayang tok mon kalah,kalau tak ,dapatlah merasa naik mercedes,tak payah kayuh basikal...

Posting terkini

Blog Archive