KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 5, 2008

Rakyat Johor desak turun harga minyak

Imageharakahdaily | ....Demonstrasi aman membantah kenaikan harga minyak yang diadakan di Masjid An-nur Kota Raya, dekat sini, selepas solat Jumaat kelmarin, yang dihadiri ribuan rakyat berbilang kaum di negeri ini adalah bukti jelas sikap rakyat berhubung tindakan kerajaan menaikkan harga minyak ini.

Bagaimanapun hasrat rakyat untuk menyerahkan memorandum bantahan ini kepada Menteri Besar Johor, Dato' Abdul Ghani Othman, tidak dilayan sama sekali, seperti lazimnya, beliau begitu keberatan untuk menemui rakyat sebaliknya hanya menghantar wakilnya untuk menerima memorandum tersebut.

Tindakan sombong dan angkuh Ghani ini menimbulkan kemarahan orang ramai yang mahu menyatakan bantahan ini melalui memorandum yang diserahkan secara langsung kepada beliau sendiri, bukan melalui wakilnya.

Sikap beliau ini dianggap sebagai satu penghinaan terhadap rakyat Johor, orang ramai yang berhimpun lebih sejam di luar bangunan Pejabat Menteri Besar di Bukit Timbalan, dekat sini begitu kecewa dan marah dengan sikap beliau ini.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive