KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 7, 2008

Sayfool cabar Anwar dalam Friendster

MStar | ...Dalam posting terbarunya dalam blog, 'A Step in My Pink Mary Janes', Janna berkata walaupun dia tidak dapat menunaikan segala hasrat menyambut hari lahir Saiful seperti yang dirancang setelah berhempas pulas membuat segala persiapan, dia tidak terkilan.

"Di mata saya, Saiful adalah hero. Pada mereka yang menghujani kami dengan sumpahan dan kata-kata hinaan, saya ucapkan Alhamdulillah. Saya menggunakan kesempatan ini untuk mendekatkan diri pada Allah.

"Kami tidak ada kuasa untuk membuat orang berhenti bercakap perkara yang memedihkan tentang kami. Saya percaya pada Saiful dan saya tahu, kebenaran itu akan datang jua satu hari nanti," jelas Janna dalam blognya yang bertarikh semalam.

Di bawah posting terbaru yang bertajuk "Happy Birthday" itu juga, Janna turut membuat pautan dengan laman profile milik tunangnya itu menerusi laman web popular Friendster di url http://profiles.friendster.com/saifulbukhari.

Di halaman pautan tersebut, tertera ayat yang menggambarkan seolah-olah Saiful mencabar Anwar iaitu: "Wahai Anwar munafik! Aku cabar kau bermubahalah! Tetapkan tempat dan waktu! Aku akan datang! Yang hak pasti berdiri.Yang bathil pasti jatuh!Aku tak takut mati. ALLAHHUAKBAR!"

... selanjutnya.

3 comments:

Anonymous said...

Jangan-jangan si tunang tu tahu bun**t Sapul tak kena,tapi saja di ada-adakan.Kalau tidak masakan terus nak sehidup semati dgn org yg tak boleh jaga bun**t sendiri pun sampai 9X boleh kena dek bos tua dgn elaun RM800 sebulan.

Hanief said...

ERROR 404

Someone did it for the lulz.

Anonymous said...

Si bahalol saja yang tidak boleh berfikir....halaman pautan tu sesiapa saja pun boleh comment dan buat cerita....nama diapun halaman pautan. Entah-entah barua Najib yang cabar Anwar....

Posting terkini

Blog Archive