KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 20, 2008

Apa lagi muslihat UMNO selepas ini?

Bermula dengan provokasi sehingga tercetus kes belasah wartawan, di ikuti dengan penangkapan dan penahanan mereka yang di syaki dan sekarang penahanan reman Exco negeri perak. Sebelum dituduh sebagai dalang di dalam usaha penangkapan itu, mereka sudah pun mengeluarkan kenyataan untuk tidak di politik kan isu tersebut.

Tapi .... bagaimana dengan laporan BPR oleh puak pembangkang terhadap kepimpinan UMNO dan BN? Takkan baru dapat lapuran terus tangkap dan kepada mereka yang sudah lama di laporkan tapi sehingga sekarang masih berdiam diri....

Kalau tidak mahu di tuduh sebagai bahan politik Barisan Nasional ... BPR kena bertindak adil. Jika tidak .... BPR dan SPR ... lebih kurang nama dan tujuan penubuhannya.

Bezanya cuma 'B' dan 'S'.

Kuasa ada di tangan ... yang tinggal hanya antara jujur dan tidak.

TERKINI
Pemuda Umno hari ini membuat laporan polis berhubung kejadian membakar bunting calon Barisan Nasional (BN) dan bendera parti di jejantas Jalan Tun Hussein Onn di Bandar Seberang Jaya.

Kes di atas seperti yang berlaku di Rembau pada MAC lepas dimana banting dan poster Anwar Ibrahim di bakar oleh penyokong KJ. Berita itu bagaimana pun tidak terdapat di media arus Perdana tetapi hanya internat dan blog. Dengan bukti bergambar sekali.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive