KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 20, 2008

UMNO tak paham bahasa

Korang baca sedikit dari artikel ni, merujuk kepada banner yang terpasang di permatang pauh .....

sepanduk ini terletak di Bilik Gerakan PKR kubang ulu .baru petang tadi dipasang dan ia membawa maksud menghina dan pijak bangsa melayu kerana melayu itu adalah dari parti UMNO yang memperjuangkan ketuanan melayu. Ini adalah sepanduk kurang ajar dan biadab oleh bangsa cina PKR yang aku lihat yang memasang sepanduk ini . Sebenarnya pengkhianat bangsa kita sendiri yang kata negara ini bukan bangsa melayu tetapi rakyat punya. Jadi ,mereka pun sudah berani ingin bermain API!!!! ... seterusnya disini [jangan ketawa]
Dia paham ke bahasa atau buat buat tak paham untuk bangkit semangat perkauman? Aku nak ajar sikit. Maksudnya .... Negara ini bukan UMNO dan BN yang punya. Negara ini milik semua orang.

Hey bro ... nak bagi tau la .... aku bangsa melayu gak, tapi bukan UMNO ... nak sebut UMNO pun geli anak tekak. Ramai melayu dah tak mau UMNO ... asyik kena tipu dari zaman datuk sampai ke cucu. Sebab jenerasi UMNO tak pernah pandai pandai.

3 comments:

Anonymous said...

umno bangsa melayu. Bahasa Melayu pun tak paham. tak malu ke? Podah UMNO !!!

Master Yoda said...

Salam Wak,

Kompem la mamat tu fail Bahasa Melayu....

Gred F9 dlm SPM....

Pastu amik paper Julai,kantoi lagi..

Dasar bebal tak bleh diajar...

Lantak la dia wak...

rasta_nails said...

salam...

apo punyo bangang la mamat nie...
dio poie sekolah kek mano???
maso dio lahir dulu mak apak dio lotak bangso ei umno ko melayu??
dio ni mmg bangang la...
kalo x tau nak membezokan ayat..
suruh dio poie balik skolah blaja laei yo...
jgn nak memandai nak lago2 kan org...
nie yang ese x gomar kalo sembang samo org umno nie...
org nak mem"blog" dio pon nak buek..
habeh jadi macama bangang!!
wak please publish my comment!!...
hehehe

Posting terkini

Blog Archive