KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

Sah ... Shamsiah berpakat dengan UMNO

Kenyataan ini berikutan dengan pernyataan Shamsiah bahawa salah seorang EXCO di tangkap di hotel untuk di kaitkan dengan sex sedangkan ahli Exco itu di tangkap ketika berada di Kluang Station Cafe, Bandar Ipoh Raya.

Baca suntingan artikel berikut,

PENGARAH Badan Pencegah Rasuah, Samsiah Abu Bakar didakwa bersekongkol bersama-sama Umno berhubung kes penahanan dua Exco kerajaan negeri Perak.

Ini berdasarkan kepada kenyataan beliau yang mengatakan salah seorang Exco tersebut, Kapt (R) Mohd Osman Mohd Jailu di tangkap di sebuah hotel di bandar raya Ipoh bersama empat orang lain.

Menurut Setiausaha Perhubungan KeADILan Perak, Madzi Hasan yang juga seorang peguam Mohd Osman sebenarnya di tahan di Kluang Station Cafe, Bandar Ipoh Raya berhampiran Bangunan Perak Darul Ridzuan dan bukannya di sebuah hotel.

“Kenyataan Samsiah bercanggah dengan fakta dan beliau cuba mengelirukan rakyat dengan mengaitkan penahanan dibuat di sebuah hotel bagi menguatkan teori rasuah seks yang telah beliau bersama Umno rancang,” kata Madzi lagi. - Suarakeadilan

2 comments:

rmj said...

Kita sudah terlalu bosan dgn crte berbelit puak AMNEO,tapi yang peliknya masih ada yang taksub percaya,tanpa usul periksa,.

Terutama pihak media Akhbar,dan TV3.,tidak ada rasa malu,takut,menyiarkan berita berita,yang memualkan pembaca dan penontonnya.

Pls!!!......lah buka mata buka minda.

Anonymous said...

Derang ni x takut ke dengan Allah?Hasil dari kerja jahat ini diberi pula family untuk menampung kehidupan....Ingat!!!

Setiap kejahatan akan pasti dihukum sepedih-pedihnya!!!FIKIR-FIKIRKAN!!!!

Posting terkini

Blog Archive