KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

Siapa VIP ini?

Korang tau tentang cerita ni? Sebenarnya kes ini cukup sensasi, tapi ada pihak yang main cover cover ... takut UMNO malu....baca dulu,

Sakina Kushi Muhamad with photographs of her badly-injured son, Mohd Farid Sarader Ali, taken in Serdang Hospital before he died.

Police believe that with the arrest of the suspects, all in their 20s, they had solved the murder of Mohd Farid Sarader Ali, 24, who was alleged to have snatched the handbag of a VIP’s wife.

Following the incident, Mohd Farid, an odd job worker, was allegedly beaten up by the VIP’s son and his friends in Kampung Sri Puchong on Aug 5.

bla bla bla .....

“We followed the VIP son’s car to the place but could not do anything as some 25 men bashed him up in front of the Datin,” he said, adding that after a while, the police arrived and the men escaped.

Although Mohd Farid was quite badly injured, the officers took him to the station to make a report and that wa s where he collapsed and slipped into a coma,” he said. selanjutnya.
Kalau korang pandai ... cuba korang cari siapa VIP yang buat undang undang macam bapak dia punya?

6 comments:

rajazainudin said...

Belum terbukti kesalahan yang di lakukan,hanya berdasarkan ,pandang,dengar cakap,hukuman telah di lakukan oleh pihak yang tak bertanggung jawab.

Smuger Allah membalas kejahatan dan kezaliman pihak yang melakukan penginayaan.

Kepada arwah,Alfatihah.

mangchikla said...

tak gobind singh deo, teresa kok la kot? muekekekek. ui ... jgn kene saman dah ..saman kalu jumpe MSK

orgpuchong said...

VIP yang dimaksudkan adalah Dato Raden Mokhtar. Kalau korang gi puchong, rumah dia berada di tepi sungai 3 tingkat. Banglow baru siap selepas pilihanraya. Di kelilingi dengan rumah orang susah. Di beritakan, mangsa tersebut di tahan di rumah tersebut. Orang puchong semua dah kecoh, tapi berita tentang ini di diamkan oleh akhbar.

Sekian terima kaseh.

badek said...

Raden Mokhtar ni adalah Ketua Pemuda UMNO selangor. Orang kuat Khir Toyo kan?

mangchikla said...

laaaaaaa rumah die ...isk isk isk.. yg kat tepi sungai tuh ke... den selalu lau kek situ gi umah abang ipar.. nanti kalu den poii den amik gambar email kek sorang lagi "raden".. tapi umah die kek seksyen tujuh boleh jo...

radenjowo said...

tu yang maleh den nak sobut namo. lebih kurang yo. wakakakaka

Posting terkini

Blog Archive