KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

UMNO sebar fitnah Senarai Kabinet Bayangan

UMNO mengedar senarai kabinet yang kononnya Kabinet yang akan di buat oleh Anwar Ibrahim selepas menjadi Perdana menteri.

Melihatkan senarai yang tersiar dan sambutan oleh para media yang menggalakkan, jelas menunjukkan bawa ia adalah satu lagi usaha UMNO untuk meracun pemikiran pengundi melayu di permatang pauh.

Cuba anda lihat ....beritanya di SINI

Yang menariknya ... senarai tersebut teredar selepas kunjungan Khairy Jamaluddin ke Permatang Pauh dan senarai itu juga terdapat di Parlimen hari ini.

Jangan pelik dengan mainan UMNO. Mahu tahu buktinya ... media juga turut war warkan. Politik UMNO semakin jahat, umur semakin pendek.

Ini satu lagi bukti BN bersubahat mengedar risalah tersebut untuk menakut nakutkan pengundi melayu di sana.

Masing-masing parti utama yang bertanding menafikan bertanggungjawab menyebarkan risalah sedemikian. Calon Barisan Nasional (BN), Datuk Arif Shah Omar Shah hari ini menafikan ia dilakukan oleh BN. Ia didapati turut diedarkan kepada pekerja-pekerja pilihan raya BN di Seberang Jaya.- MStar
Sedangkan Pihak PKR sendiri tidak tahu menahu tentang perkara itu. Kini .... UMNO cuba menuding jari kepada Anwar Ibrahim yang kononnya mengedarkan risalah tersebut kepada jentera BN. Dah tak der kerja ke?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive