KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

Telah saya katakan.. Dato YaaCob Memang Perancang Kejahatan!!

 tranungkite | ..tetapi mengulang ulang Konspirasi yang sama, liwat tahun 1998 diulang kembali pada tahun 2008, dan adegan Batu Buruk diulang di Permatang Pauh. saya ingatkan mereka ini memang jahat, kini Ketua Polis Negara telah mendapat deposit balasan dari tuhan untuk menghantarnya ke Neraka. kejahatanya kalau dia tidak Insaf dan tidak akan dimaafkan dan tempatnya adalah Neraka.

dibatu Buruk dulu adegannya lebih kurang sama, gambar disiarkan berulang ulang dimedia massa, mereka main serkup jarang entah gambar siapa yang diambil, janji hasrat mereka tercapai iai menjadi barua kepada UMNO.sehingga kini bila Datuk Ayub hilang ke Pulau Pinang kes batu buruk pun hilang sama, kini Datuk Ayub memulakan adegan yang sama di Permatang Pauh. jadi kini hanya kuasa rakyat untuk menghalang kejahatan Polis berleluasa. Polis yang dipimpin oleh Musa Hassan nyata sehingga kini tidak dapat menjejak pembunuh Nurin Jazlin, walaupun ada rakaman CCTV dan dihantar pula ke FBI di Amerika tetapi sehingga kini mereka gagal menjejak pembunuh tersebut, jadi.. Polis sibuk mencari orang yang bergaduh di Permatang Pauh. tetapi gagal menjejak penjenayah. inilah dikatakan Polis yang dipimpin oleh manusia bergelar Syaitan. mereka memakai uniform Polis dan bekerja untuk kejahatan.... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

Ketua polis PP sekarang ni memang perangai tak baik. dengki dan khianat. Takut kalau Anwar jadi Perdana menteri. Habis Anwar selongkar kes dia.

Biar padan muka.

Posting terkini

Blog Archive