KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 21, 2008

2006 ... Saiful masih waras



Aku jengok laman friendster Sayfool, kalau kalau ada berita baru. Cuma yang ada adalah photo ketika dia di mekah, Gua Hira'. Tertulis disitu, imej di ambil pada tahun 2006.

AKu tak dapat bezakan antara batu dan kepala. Semuanya kelihatan licin.

Dan Slogan barunya adalah, "Demi Allah, Agama, Bangsa dan Negara aku berkorban.."

2006 ke Mekah ... 2008 diliwat dan 2008 juga bersumpah. Meminta diri dan keturunan di laknat sampai kiamat.

Dan bila disebut tentang keturunan, aku cuba memblogkan diri mencari laman milik tunangnya, si Janna Mohd Zaki ... masih tertutup dan hanya boleh di lawati oleh teman teman dan sedara sedaranya saja.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive