KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 16, 2008

Mat Tyson minta henti serang peribadi Najib

bharian | ... “Saya berpendapat beliau (Anwar) tidak adil untuk menyerang Najib secara peribadi. Dulu dia asyik serang Perdana Menteri, sekarang timbalannya. Saya fikir apa yang dihujahnya dengan mengeluarkan fakta yang tidak benar bertujuan jahat,” katanya kepada Berita Harian di sini, semalam.

Muhammad berkata, Anwar membuat cerita yang sebenarnya berbentuk spekulasi dan mengeluarkan tuduhan palsu yang bermotifkan politik semata-mata untuk menjayakan kepentingan peribadinya.

“Saya harap cara seperti ini hendaklah dihentikan. Apa yang kita nampak selepas Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mengumumkan peralihan kuasa semakin menjadi-jadi Anwar membuat serangan dan tuduhan terhadap Najib.

“Beliau nampak Najib pula bakal menjadi Perdana Menteri, maka dia berusaha menyerang Najib. Nampak niat jahat yang ada pada Anwar,” katanya sambil meminta Penasihat PKR itu segera perlu menghentikan segera pembohongannya. ... selanjutnya.
no2umno - Bezanya menyerang dan minta penjelasan. Di Parlimen, terbuka untuk bersoal jawab. Lapangan berdepan satu dengan lain. Bukan berceloteh depan media berat sebelah. Boleh angkat tangan, tekan punat kalau nak cakap. Masalahnya Najib tak nampak batang hidung. Mat Taib ni tau ke apa dia cakap?

1 comments:

mangchikla said...

muekkek... aiii, angin takde , ribut takde tetiba "defend" Najib lak dah, dolu dolu asyik lindung paklah n KJ.. uissh, cerah masa depan nih!!!

Posting terkini

Blog Archive