KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 16, 2008

Promahasiswa di nafikan hak untuk bertanding

Mstar | ... Sebanyak 36 kerusi dipertandingkan tetapi difahamkan tidak kesemua seratus peratus dimenangi kumpulan proaspirasi berbanding sesi pengajian lalu.

Pada sesi lalu kumpulan proaspirasi menyapu bersih kesemua kerusi dipertandingkan.

Daripada jumlah itu, 12 kerusi dipertandingkan di kawasan umum, 24 bagi kawasan kolej iaitu masing-masing lapan bagi Kolej Sastera dan Sains, Kolej Perniagaan dan Kolej Undang-undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa dan satu kerusi untuk pelajar antarabangsa.

Bagi UDM, keputusan rasmi hari ini mengesahkan kesemua calon proaspirasi menang tanpa bertanding.

Bekas anggota MPP universiti berkenaan yang enggan dikenali berkata, keputusan tersebut disebabkan tiada sebarang pertandingan bagi merebut kesemua 22 kerusi yang dipertandingkan.

"Hari ini sudah jelas, walaupun tiada sebarang pengumuman dibuat, tapi semua mahasiswa telah mengetahui mereka (proaspirasi) menang tanpa bertanding.

"Promahasiswa dinafikan hak untuk bertanding dalam pemilihan kali ini, jadi inilah yang berlaku," katanya kepada mStar Online.... selanjutnya.

no2umno - Tak payah buat pilihanraya la ... buang masa. Penipu pun nak jadi pemimpin. dari atas sampai bawah, kalau penuh dengan penipu, negara tak maju. Lingkup .... lingkup

1 comments:

Anonymous said...

Sebiji cara pilihanraya UMNO. Macam dah tak der peluang nak menang, kena main tipu.

Buang telur la. Tak payah jadi jantan.

Posting terkini

Blog Archive