KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 18, 2008

UMNO bengang MPAJ ambil dewan



Jika sebelum ini, penduduk di Taman Dagang kecoh dengan penampalan notis MPAJ untuk menyerahkan kunci Dewan Komuniti taman tersebut kepada MPAJ atas arahan kerajaan negeri, kekecohan serupa berulang di Bahagian Pandan.

Penduduk bengang kerana bilik gerakan UMNO Bahagian Pandan yang didakwa dibangunkan menggunakan duit sendiri turut tidak terkecuali diberi notis oleh MPAJ.

Walaupun bantahan dibuat, bangunan yang turut dijadikan Pusat Pengaduan Awam Bahagian Pandan terpaksa diserahkan juga kepada MPAJ kerana didirikan di atas kerajaan negeri.... selanjutnya.
kesah yang sama berlaku di Shah Alam . Nak suruh serah kunci lepas PR menang, diorang marah. Bila diorang check baru tau yang dewan tu adalah wang kerajaan. Cuma diorang ingat bila dah buat dewan ... maka diorang punya. Tapi tanah dewan tu .. .sapa punya? Korang baca cerita dari Pulau Pinang pulak ...
Melalui JKKK baru yang dilantik kerajaan PR, mereka cuba menunjuk samseng dan berlagak umpama penyamun untuk mengambil alih pelbagai kemudahan dan infrastuktur yang sedia ada termasuk di kawasan yang dimenangi BN. - seterusnya.

1 comments:

mangchikla said...

Karma..Retribution dude!

Posting terkini

Blog Archive