KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 21, 2008

PERHIMPUNAN 'HARAM' UMNO

dppkt.wordpress.com

UMNO Seberang Takir Bantah Calon Deris
20 February 2008
Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt…

Di bawah adalah sedikit gambar yang sempat aku ambik sejurus keluar dari pejabat kelmarin. Diorang ni kumpul mula sekitar jam 4 petang sehingga jam 5.30.

Adapun tujuan Perhimpunan Haram mereka ini adalah bertujuan untuk mengangkat seorang bekas YB yang pernah menjadi calon mereka, iaitu Haji Sapian Ali tetapi telah ditolak oleh Deris Jusoh bagi menjadi calon bagi kali ini kerana memberi peluang kepada Ahmad Razif Abd. Rahman.

Perhimpunan Haram yang aman itu telah mengganggu sedikit kelancaran lalulintas memandangkan ianya dilakukan selepas waktu pejabat. Namun tiada seorang pun polis yang bertugas samada memantau ataupun mengawal suasana. Apa yang kelihatan adalah SB-SB yang senantiasa berkeliaran sambil mengambil gambar.

DUN Seberang Takir satu-satunya DUN yang terunggul di dalam Parlimen Kuala Nerus dan mungkin juga kubu kuat UMNO didalam Negeri Terengganu kerana tidak pernah kalah sepanjang zaman.

DUN ini telah di adun baik oleh bekas YB Tan Sri Ibrahim Fikri di antara strateginya ialah dengan meletakkan dua buah kem (Polis Hutan dan Askar Melayu) yang pengundinya melebihi 2,000 orang.

So, mengikut perkiraan aku, walaupun jentera mereka berbalah atau meruntuhkan pos / markas sekalipun ianya tidak mengganggu kemenangan Dun Seberang Takir tersebut. Maka berbalahlah kalian semua. Hehehhe..


Gambar-gambar dalam artikel ini merupakan ihsan daripada Amdang81.

Pengalaman lepas-lepas menyaksikan bahawa Umno boikot isu calon ya

ng bertanding hanya bersifat sementara sahaja. Semarah-marah mereka kepada pemimpin, apabila memangkah, tetap pangkat BN. Jadi, minta penyokong-penyokong Barisan Alternatatif berhati-hati dan jangan rasa selesa dengan perbalahan puak-puak umno Barian Nasional BERDASARKAN sejarah pilihanraya, merek tetap akan pangkah DACING. Dullu, kini idan selamanya……kecuali mereka yang diberi hidayah oleh Allah s.w.t.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive