KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 23, 2008

Rahman Bakar dicalon semula... ?


agendadaily
tranungkite

Kejutan besar yang dijangka berlaku di Terengganu hari Jumaat apabila semua pihak menunggu-nunggu Menteri Besar Terengganu mengadakan sidang media untuk memaklumkan penarikan balik pengguguran Timbalan Menteri Sumber Manusia, Datuk Abdul Rahman Bakar sebagai calon Parlimen Marang

Datuk Abdul Rahman Bakar sebagai calon Parlimen Marang hanyalah desas-desus yang disebarkan oleh pihak-pihak tertentu.

Menurut sumber pejabat Menteri Besar, Datuk Seri Idris Jusoh tidak mempunyai sebarang jadual untuk mengadakan sidang media hari ini apatah lagi untuk membuat kenyataan berhubung penarikan balik pengguguran Rahman dan bekas Ahli Parlimen Dungun, Datuk Rosli Mohd Hassan sebagai calon bagi kawasan parlimen berkenaan. .

*Petang Jumaat 22 feb 2008, demo bantahan di Kediaman Idris yang sepatutnya lebih besar, terpaksa dibatalkan kerana polis telah membuat sekatan jalanraya.

Polis telah merampas 15 keping vcd himpunan haram umno di Jalan Persiaran, Bt Burok.Rampasan tersebut dibuat di tapak ceramah bersih.

Kesian Man Bakar, walaupun beliau telah berjaya "membawa masuk" abang kandung pesuruhajaya PAS Terengganu Dato' Mustaffa Ali kedalam umno dan poster beliau itu di pasang seluruh negeri,namum itu sedikitpun dapat menawan Idris Jusoh.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive