KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 19, 2008

AGENDA MELAYU UMNO

www.kpmu.net

Kita lupakan seketika mengenai keputusan pilihanraya. Perdana Menteri juga telah mengumumkan barisan kabinet beliau dan telah bersedia untuk berkhidmat kepada rakyat setelah menerima pesanan suara rakyat ketika pilihanraya yang lalu.

Anwar Ibrahim akan bertanding pada 15hb April 2008 sama ada di Permatang Pauh atau Lembah Kelang.

Disini kita akan buktikan kepada Anwar bahawa kita telah bersatu dan sama-sama kita pastikan bahawa Anwar tidak akan menang dalam Pilihanraya kecil ini.

Kita akan buktikan bahawa apa yang telah terjadi pada PRU12 lalu adalah satu kesilapan dan kini rakyat mulai sedar dan ramai yang telah menyesal mengundi parti Pembangkang.


Kita pastikan kita akan hadapi kepala musuh yang telah memecah belahkan bangsa kita sehingga bangsa asing kini bermaharajelela dan sama-samalah kita berjuang untuk memastikan Anwar akan tersungkur dan menerima balasan dari atas perbuatan dajalnya selama ini.

Sokongan padu kepada kepimpinan Perdana Menteri perlu di mantapkan agar dapat kita menyusun strategi yang mantap seperti mana kita menghadapi Datuk Seri Khalid Ibrahim di Ijok pada pilihanraya yang lalu.

Kita akan tawan Permatang Pauh kali ini, membujur lalu melintang patah.

Marilah kita mulakan kerja gerak saraf kita bermula dari saat ini. Hidup UMNO hidup Perjuangan Melayu.

1 comments:

Anonymous said...

cukuplah tu.(tak taulah gerakan dgn mca tu melayu agaknya)...kami(ramailagi rasanya) bertahjud pd ALLAH sebelum menyiapkan sarapan pagi minta ALLAH hancurkan pakatan umno,spr,polis,pengundi2 hantu dan kuncu2 mereka..((mcm dah jadi wirid)sebelum pilihanraya lagi kerana apa ...sbb tak tahan bila umno menyekat ilmu agama,tahan ustaz,dll.sedangkan dulu saya mmang beri undi kpd bn sbb jahil,ialah surirumah masa tu taktau guna internet.baliklah pada pencipta ,bukan anwarlah...kesian masih tak nak muhasabbah diri

Posting terkini

Blog Archive