KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 17, 2008

SMS PALSU TG NIK AZIZ DI SHAH ALAM


103.jpg
Selangor menanti kedatangan TGNA untuk bermunajat di stadium Shah Alam.

Assalamu'alaikum warahmatullah hi wabarakatuh,

Semnjak akhir ini, terdapat banyak berita yang disebarkan samada secara peribadi, sms, dan juga emel, sehingga menyebabkan ramai yang tertanya mengenai kesahihan berita berita itu. Di sini, ingin saya meminta orangramai supaya mendapatkan kesahihan sesatu berita yang diterima sebelum menyebarkannya.

Antara satu dari berita yang diterima baru baru ini, adalah kedatangan YAB TG Nik Aziz ke Stadium Shah Alam pada hari Khamis 27/28 Mac ini. Setelah mendapat kesahihan dari 2 sumber:

1. Saudara Sayuti, Ketua Lajnah Penerangan DPP Shah Alam, dan
2. Saudara Roslan Shahir, Setiausaha Akhbar Presiden PAS,


izinkan saya menyatakan bahawa berita ini TIDAK BENAR; tidak ada atau belum ada lagi rancangan sedemikian buat masa ini! Saya juga telah difahamkan bahawa berkemungkinan besar kerajaan baru Negeri Selangor akan mengeluarkan kenyataan mereka tidak lama lagi.

Terima kasih.

No2umnO - Sebenarnya Rakyat ingin benar kalau kalau TG NIK AZIZ turun ke Shah Alam, mengimamkan dan berkhutbah di Masjid Shah Alam. Mungkin TG NIK AZIZ dan PAS boleh membantu untuk merealisasikan impian mereka ini. Bila lagi? Masalahnya mungkin ia akan mengganggu rutin hari Jumaat beliau, yakni Kuliah Subuh dan Kuliah Agamanya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive