KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 24, 2008

Ahmad Saidku...

Husammusa
Istana Terengganu berikan perkenan tetapi ada pihak yang beraja di hati sanggup hilang negeri kerana mempertahankan calon tunggal MB mereka. Jalan tengah tak cuba dicari.

Calon kami atau 'perang'. Ultimatum.

Akhirnya Ahmad Said terlantik, walaupun hari ini sebatang kara. Besok lusa, belum tau. Mungkin ada yang berminat. Sekalipun UMNO mengurung kesemua wakil rakyat mereka, berapa lama boleh dikurung?

Tahniah untuk YAB Ahmad Said. Terengganu bukan Idris Jusoh dan Idris Jusoh bukan Terengganu.

Sebagai MB,Ahmad rasa saya, boleh masuk ke Pejabat MB dan boleh meenyemak segala fail atau meminta segala maklumat dari pegawai dan jabatan.

Tolong dapatkan saya laporan penilaian kos sebenar pembinaan masjid kristal. Ikut cakap umum, kosnya tak sampai RM 50 juta tapi belanjanya dikatakan lebih RM 360 juta. Mana satu betul, harap MB Terengganu boleh carikan jawapan.

Kami juga seronok ingin tau berapa sebenarnya yang dibelanjakan untuk program kebanggaan Abdullah, Monsoon Cup. Betulkah lebih dari RM 250 juta setahun?

Untuk tujuan ini, ada baiknya MB Terengganu bukan Idris Jusoh....

1 comments:

Anonymous said...

Kepada Datuk Ahmad Said...Tahniah. Inilah masanya Datuk nak bersihkan nama UMNO Trengganu...Datuk bongkarkan segala nanah dan kudis dalam pentadbiran negeri penggal lalu oleh geng2 yang pulaukan Datuk...Lagipun nama Datuk dah busuk sebab diaorang dah lapurkan pada BPR dan seluruh rakyat Malaysia tahu sebabkan disiarkan dalam TV3. Inilah masanya Datuk kena umumkan kepada rakyat Trengganu / Malaysia...yg 22 ADUN tu pun jenis pelahap jugak...malah lagi teruk dari yang Datuk kena tuduh tu...Expose sekali ngan file kalau ada...kalau ada yg related ngan projek Paklah/Khairy/Patrick Lim lagi bagus..biar rakyat bukak mata sikit...

Posting terkini

Blog Archive