KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 5, 2008

DOLLAH PULA KENA 'BOO' !!!

Abdullah Badawi di boo di Kerinchi
siasahdaily.blogspot

KUALA LUMPUR, 5 Mac: Perdana Menteri yang juga Presiden Umno, Datuk Seri Abdullah Badawi menerima tamparan hebat dari pengundi apabila beliau diboo oleh penduduk Lembah Pantai ketika berceramah di situ 4 Mac lepas.

Abdullah ke sana untuk membantu calon BN Sharizal Jalil yang semakin hinag sokongan rakyat akibat populariti calon PKR, Nurul Izzah Anwar untuk kerusi parlimen kawasan itu.

Bagi menarik sokongan orang ramai, selain Abdullah dan Shahrizat, BN menjemput beberapa penyanyi termasuk Mawi dan kumpulan muzik Rabbani dalam ceramah yang diadakan pada sebelah malam di tapak Pasar Tani Bukit Angkasa itu.

Bebarapa saksi menyatakan Abdullah di boo oleh sebahgaian yang hadir di situ sebaik beliau memulakan ucapan menyebabkan beliau terpaksa memendekkan ucapan dan pulang awal. Ini bukanlah kejadian pertama pemimpin BN dimalukan oleh pengundi.

Sebelum ini, sekutu Abdullah yang juga Presiden MIC, Samy Vellu dimalukan apabila 2000 warga India menghalang beliau dari menghadiri majlis jamuan makan malam anjuran BN di Lunas, Kedah.

Di Pasar Siti Khadijah, Kota Bharu, Datuk Seri Annuar Musa turut diboo orang ramai apabila beliau cuba singgah di pasar itu petang Selasa lepas.

Pemerhati berpendapat, senario ini adalah ekoran sentimen anti-BN yang menular di seluruh negara sekarang.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive