KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 18, 2008

JANGAN PERCAYA RASHIT

Akbar yang paling tak boleh nak percaya, Utusan Meloya. TV yang paling tak boleh caya .... TV 3. Suruhanjaya yang paling tak boleh percaya ....SPR. Menteri yang tak boleh percaya....Nazri. Semua dah tertulis. Tapi kalau nak caya juga. Apa aku boleh buat sebab dah diberitahu.

SPR hanya disyor kaji batal guna dakwat
Utusnmeloya - [...] Perdana Menteri berkata, keputusan itu dicapai jemaah menteri selepas menerima beberapa maklumat berkaitan tindakan pihak tertentu yang dikatakan membeli dakwat berkenaan walaupun tidak mempunyai kuasa berbuat demikian.

“Kabinet curiga, mungkin dakwat yang dibeli itu untuk mengelirukan dan menimbulkan masalah sepanjang proses pengundian pada pilihan raya umum lalu.

“Bagaimanapun, keputusan itu hanya cadangan serta beberapa alasan yang disampaikan kepada Pengerusi SPR dan terserahlah kepada beliau memikirkan sama ada hendak melaksanakan pandangan kerajaan atau tetap berpendirian mahu menggunakan dakwat itu,” katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Panel Penasihat Antarabangsa (IAP) Malaysia ke-11, di sini, semalam.

Beliau mengulas kenyataan Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman, bahawa Kabinet memutuskan untuk tidak menggunakan dakwat pada pilihan raya lalu walaupun SPR bersetuju menggunakannya bagi menjamin ketelusan. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive