KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 31, 2008

Salam perpisahan buat Ezam


roslansms - [...] Kalau baca dari komen di atas sahaja bagi mereka yang tajam analisanya sudah dapat menggambarkan ada sesuatu yang sedang bergelora dalam jiwa sahabat saya itu. Saya mengenali Ezam melalui penglibatan politik dan pernah mewawancara beliau di WTV8. Secara jujur beliau adalah seorang yang baik budi pekerti dan akhlaknya, tajam fikiran dan mudah dibawa berbincang.

Tetapi beliau masuk Umno!

Saya sendiri sukar membaca apakah rasional disebalik tindakannya itu walaupun ada menerima beberapa maklumat tetapi tidak datang secara langsung dari diri beliau sendiri. Ringkasnya itu hak beliau, dan sebagai seorang kawan saya sekadar dapat mengucapkan salam perpisahan, kerana kita kini berlainan haluan. Bagi saya tindakan beliau itu tidak bijak dan bakal merumitkan lagi kedudukannya, apa pun, lawan tetap lawan. Seluruh artikel.

artikel dan berita lain
Tujuh Jahanam, bukan Enam Jahanam!.....opppss....ezam masuk ... [proreformasi]
Ezam Masuk UMNO Anwar Bila lagi? [gurujqaf]
Dirty politics! [meiyen]
Siapa Ezam sebenarnya [dev.mober]
Bila ahli UMNO meroyan | Nasib Kaulah Ezam! [albanjari]
Ezam sudah masuk "Rumah Banglo" [hashimhabeed]
EZAM & FASAL 20 PERLEMBAGAAN UMNO: Majlis Tertinggi UMNO Akan ... [whitenaval]
WAS EZAM MOHD NOOR PAID RM2 MILLION TO REJOIN UMNO ? [kamaltalkmalayasia]
What to make of Ezam in UMNO? [mindacergas]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive