KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 30, 2008

Wakil Rakyat Kelantan Perlu Tubuh PENSYAHWAT

msomelayu - MEMANDANG ramai wakil rakyat dan bekas-bekas wakil Rakyat di Kelantan yang mengamalkan sunah Rasulullah s.a.w. berpoligami atau berbini lebih daripada satu, maka eloklah kalau wakil-wakil rakyat berkenaan berfikir menubuhkan sebuah persatuan.

Keperluan ini kerana sesetengah wakil rakyat yang berbini lebih itu menghadapi masalah untuk menguruskan rumah tangga mereka terutamanya untuk mewujudkan persefahaman antara isteri pertama dengan isteri kedua atau isteri kedua dengan isteri ketiga.

Ada juga ekoran langkah wakil-wakil rakyat itu menyebabkan keadaan rumah tangga mereka yang tenang sebelum ini tiba-tiba jadi haru biru. Bersepah... macam tong sampah diselongkari anjing liar sampai anak-anak tidak dapat diuruskan dengan baik. Kerana masalah itu menyebabkan setengah ada terbiar dan sampai ada yang terlibat dengan masalah sosial seperti terlibat dengan penagihan dadah, mencuri motisikal dan sebagainya.... selanjutnya.

-------------
Dan ini keratan dari Bharian
MINTA KEADILAN: Siti Aishah (kiri) berbincang sesuatu di luar Mahkamah Rendah Syariah Kota Bharu, semalam. Gambar kecil, Wan Ismail Wan Jusoh.

MINTA KEADILAN: Siti Aishah (kiri) berbincang sesuatu di luar Mahkamah Rendah Syariah Kota Bharu, semalam. Gambar kecil, Wan Ismail Wan Jusoh.

Adun Melor fail cerai isteri kedua

KOTA BHARU: Seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pas Kelantan semalam, mengemukakan permohonan kepada Mahkamah Rendah Syariah Kota Bharu, untuk mengesahkan lafaz cerai terhadap isteri keduanya yang juga warga Kemboja berketurunan Cina, berusia 24 tahun yang dikahwini sejak lima tahun lalu. [+]

No2umnO - Wak tak der komen .... cuma "Eeeeiiiiii besarnya gelang dia!!!"

1 comments:

Abah said...

Hebat Wan Jusoh ni....macam mana boleh dapat perempuan perbezaan umur macam anak dengan bapa ni. Nampak macam lebih pada nafsu jer.
Pada pimpinan PAS minta tengoklah latar belakang calun2 yang nak bertanding pilihanraya. Mula2 buang dulu yang kahwin lebih dari 2...nampak sangat menjurus kepada nafsu semata2 dan bukan sebagai pembela. Kemudian lihat pula calun2pilihanraya yang berbini dua dan kalau bini mudanya sebaya anaknya itu pun tak perlu juga untuk dicalunkan. Tetapi apa yang baiknya pilihlah yang beristeri satu supaya tumpuan kerja sebagai wakil rakyat dapat dilakukan dengan baik.

Posting terkini

Blog Archive