KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 20, 2008

Abdullah Jadi Baik Kerana Takut

msomelayu - [...] NAMPAKNYA Abdullah Ahmad Badawi dan BN mengambil pendekatan bertenang dan tawaqus dengan tindakan Parti Maju Sabah (SAPP) yang meninggalkan komponen BN. Kata Abdullah selepas dewan tertinggi BN mengadakan mesyuarat tergemparnya, tidak ada apa-apa tindakan dan hukuman diambil ke atas parti berkenaan.


Alasan Abdullah ialah kerana keputusan SAPP itu dibuat oleh presidennnya, Yong Teck Lee secara peribadi. Dalam kaca matanya SAPP tidak melakukan apa-apa kesalahan dalam konteks BN hari ini.

Begitu juga menurut Abdullah kedua ahli Parlimen parti itu, Chua Soon Bui (Tawau) dan Eric Majimbun (Sepaggar) tidak akan dikenakan apa-apa tindakan kerana mereka tidak melakukan kesalahan dalam Dewan Rakyat.

Katanya BN hanya akan memutuskan tindakan ke atas SAPP apabila pihak dewan tertinggi BN mendapat kata putus atau laporan daripada jawatankuasa tertinggi parti berkenaan.

Betapa baik dan tulusnya Abdullah dan BN dalam menghadapi isu SAPP dan dua ahli Parlimennya itu. Abdullah begitu tenang dan tidak mudah melatah dalam menangani isu berkenaan. Ini menggambarkan akan kehebatan dan ketinggian akal budi Abdullah selaku khalifah!... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

bukan wak... kalau depa pecat
SAPP nanti, mereka berdua tu dah kira pembangkang so dah kurang dua kerusi kat parlimen.

nasib baik bukan eden ahli parlimen, kalau tak dah lamo eden bawak usul ni

Posting terkini

Blog Archive