KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 20, 2008

Debat, Badrul kecewa Rahim tidak hadir, dokumen sulit jadi tanda tanya

harakahdaily - [...] "Saya kesal, sebab pada mulanya sehingga petang tadi, saya dikhabarkan akan berhadapan dengan Rahim dalam debat tersebut, dan saya sudah bersedia dengan bahan-bahan seperti rasuah dan penyelewengan dalam Dasar Ekonomi Baru (DEB).

"Malangnya, wakil Gabem sahaja yang hadir.Kita tidak mahu berdebat dengan Gabem sebab pada asalnya Rahim yang sepatutnya hadir, saya meragui bahawa samada beliau takut berhadapan dengan saya sekiranya saya mendedahkan dokumen-dokumen rasuah termasuk soal pemilikan harta beliau," dakwa Badrul Hisham.

Badrul Hisham menghubungi penulis sejurus tamat rancangan Debat 'Sudut Pandang' yang disiarkan melalui Astro Awani sebentar tadi.

Rancangan yang membincangkan soal Dasar Ekonomi Baru itu bermula pada jam 8.31 malam dan tamat pada jam 9.00 malam dan telah dikendalikan oleh Kamarul Baharin Haron.

Bercakap mengenai dokumen 'sulit' yang dibawanya, Badrul Hisham berkata beliau membawa dokumen itu untuk didedah di hadaoan Rahim kerana ia adalah dokumen mengenai bekas Ketua Pemuda Umno itu.

Malangnya kata beliau Rahim tidak hadir, tetapi ketika beliau menyebut mengenai dokumen itu, wakil Gabem spontan menyatakan 'ia tidak relevan'.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive