KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 20, 2008

LIHAT APA ROSLAN AZIZ KATA KEPADA TG NIK AZIZ!!!

 tranungkite - [...]

Alhamdulillah;

Saya memang meminati Roslan Aziz kerana ilmunya dalam bidang muzik dan seni. Dan saya juga kagum kerana tuan cepat sedar dan kembali memohon maaf atas kata-kata yang menghina agama islam.

Pemuda PAS agak kurang berhikmah dalam hal2 sedemikian, tapi leboh elok jika tuan mengkaji dan menganalisis sifat, tindakan dan kepimpinan Tuan Guru Nik Aziz- beliau adalah contoh paling baik untuk rujukan semua umat islam di Malaysia. Beliau adalah pemimpin semua umat islam sama ada ianya PAS atau UMNO(yang semakin terbuka fikirannya sekarang ini).

Ni jawapan Roslan:

Jun 20, 2008 11:43:00 AM

MassyALLAH...saya sebenarnya memang terfikir tentang Tuan Guru Nik Aziz semasa saya sedar akan kertelanjuran saya...Saya sudah lama memang Kagum dan Amat menghormati Tuan Guru dan saya kerap juga membaca komen2 atau hujah2 beliau...Tuan Guru adalah contoh seorang manusia yang baik dan mulia lagi bersopan santun serta mempunyai akal fikiran yang menakjubkan...Saya setuju kata saudara jikalau Tuan Guru dijadikan contoh teladan utk mengkaji dan menganalasis sifat ...saya sentiasa berdoa agar ALLAH S.W.T.sentiasa memberkati dan melindungi Tuan Guru Kesayangan kita...INSYALLAH...
saya tidak kecewa dan berkecil hati dgn kritikan2 yang dilempar kerana saya faham perasaan mereka dan sebenarnya kebanyakkan mereka memberi nasihat2 yang baik2...Alhamdulillah.....
Saya memohon maaf kerana kesedaran dan cinta saya kepada semua Umah Nabi Muhammad S.A.W dgn seikhlas yang boleh...Demi ALLAH saya tidak berniat utk menghina sesiapa...maafkan saya..
Syukur Alhamdulillah...pengalaman ini sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan peringatan buat saya dan moga2 dapat dirasai oleh semua akan nikmat nya...ALHAMDULILLAH...
Astaghfirullah.....

Wassalam

IKHLAS
roslan aziz

... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive