KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 19, 2008

DNA yang ada, sudah lama?

Aku rasa Abdullah tidak faham tentang DNA dan penggunaannya. Sedih aku ... huhuh. Baca komennya di dalam Malaysiakini, gua petik sikit

Perdana menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata DNA Datuk Seri Anwar Ibrahim diperlukan kerana DNA yang ada, sudah lama.

"Jadi kita kena minta yang baru," katanya ketika ditemui pemberita di Putrajaya petang tadi selepas melancarkan teksi hidrofuel.

Polis sedang menyiasat aduan terhadap Anwar yang dibuat oleh bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, mendakwa diliwat oleh ketua umum PKR pada 26 Jun lalu.

Anwar enggan memberi contoh baru DNA beliau kerana bimbang ia akan dimanipulasi seperti yang didakwanya pernah berlaku 10 tahun yang lalu ketika perbicaraan kes pertamanya pada 1999.

Lagi pula, kata mantan timbalan perdana menteri itu, DNA beliau telahpun diambil untuk kes tersebut.

Mengulas perkara itu, Abdullah berkata beliau telah bertanyakan pihak berkenaan mengapa mereka memerlukan DNA Anwar yang baru.

Katanya, mereka memberitahu beliau bahawa contoh DNA itu sudah lama dan mereka perlu ambil sekali lagi.....Malaysiakini
DNA untuk pengesahan diri, tak der kena mengena lama dan baru. Sedangkan DNA cicak yang mampu putus dan tumbuh semula ekor, DNA nya tetap sama. Aku mempunyai seorang PM seperti ini? Lebih baik aku lantik INUL DARASTITA jadi Perdana Menteri. Mungkin lebih bijak. Inul jadi PM, Pak Lah goyang gerudi.

2 comments:

ah kuang said...

wak, agaknya bioteknologi yang telah dimajukan di Malaysia mampu mengesan expiry date bagi DNA terutamanya bagi DNA DSAI, yang 1998 expired (ada tarikh mati).. 'kita minta yang baru'....

cakap bioteknology hampeh
eloklah goyang gerudi jadi PM pun x pa boleh dangdut

Topengperak_Xinwugi said...

Bro...DNA tu ok lagi...yang dah lama tu otak Pak Lah...expirednya dah lama dah...tulung sampaikan kat Pak Lah...kalau pak lah nak sangat DNA nah amik yang nih...

Khak Ptuih!!!

Hah...tu DNA aku...bagi kat Pak Lah suruh dia tepek kat pipi musang.

Posting terkini

Blog Archive