KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 19, 2008

Inul terkejut hampir pengsan

http://www.detikhot.com/images/content/2005/07/12/228/inul175.jpgInul terkejut kerana tidak di beritahu oleh penganjur bahawa Konsert Inul Daratista Live In JB yang dijadual berlangsung di Stadium Tan Sri Hassan Yunus, Larkin, Johor Bahru, malam ini, dibatalkan tanpa di beritahu oleh pihak Penganjur.

Menurut penyanyi dari Indonesia yang terkenal dengan lagi Kocok Kocok dan Goyang Inul, "Hal ini bukan dibuat main-main. Saya datang ke Malaysia untuk menghiburkan masyarakat. Saya ke Malaysia bersama 16 pemuzik undangan yang dibawa khas dari Indonesia.

"Penganjur sepatutnya mengambil langkah awal dengan memberitahu kepada kami supaya tidak terkejut seperti ini," katanya yang sekali gus kelihatan tidak bermaya. Sementara itu, terlebih dahulu dia berkata, "Saya sedih dan amat kecewa. Apa salah saya sehingga tidak diterima di Johor Bahru."

Penyanyi genit dan lincah ini turut di kenali dengan Goyang Gerudinya.

no2umno - Inul tak tahu apa salahnya .... korang lah tolong bagi tau. Dan kepada penganjur, jadi lah professional sikit. Minah tu datang guna wang sendiri dan kerana tiada pertunjukan, dia terpaksa pulang dengan kos yang tinggi Selain menurut apa yang haram dan halal, penganjur jangan sampai menyusahkan orang lain.

1 comments:

Anonymous said...

Salam...orang JB sekarang ni dah berubah angin..mereka telah nampak apa yang mendatangkan kebaikan dan keburukan yang terdapat dalam hiburan ni..mereka tidak mahu jiwa dan roh mereka terleka dengan hiburan kosong ni. Rakyat makin tertekan dengan kenaikan harga barangan dan harga minyak..tambahan lagi yang tinggal di Johor. Syabas orang Johor..amal makruf nahi mungkar moga Allah bersama kamu semua

Posting terkini

Blog Archive