KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 19, 2008

Cara nak elakkan STREAMYX terus SIAL

Rujukan artikel : Streamyx macam sial
Ini email dari rakan kita yang perihatin .... Terima kaseh Mankama

Assalamualaikum Tuan Raden,

Saya tertarik dengan kisah streamyx didalam blok saudara, kerana saya juga pernah mengalami masalah lebih kurang sama.Semasa memohon streamyx dan selepas diluluskan saya menunggu hampir sebulan barulah perkhidmatan streamyx saya dapat diaktifkan, punca tiada port kosong untuk penyambungan setelah berkali telefon membuat follow-up email dan sebagainya tetapi jawapan sungguh mengecewakan, jawapan yang diterima saya terpaksa menunggu pemasangan port baru yang mengambil masa sekurang-kurangnya 3 bulan, dan alasan lagi pemasangan port dibuat oleh Telekom bukan pehak streamyx.

Kebetulan anak saudara saya yang bekerja di kementerian tenaga dan telekomunikasi datang kerumah, sambil bersembang tu saya berceritalah masalah saya, dia meminta saya emailkan masalah saya ke emailnya, kemudian email itu di forward kan ke pejabat besar Telekom di KL, yang kebetulan kawan dia. Selang sehari sahaja saya mendapat telefon dari pehak streamyx menanyakan masalah saya, pelik dulu dah bagi tau masalah, sekarang tanya lagi. Selepas 2 hari pengaktifan streamyx dapat dilakukan, lagi pelik kata port tak ada, tapi sekarang ada.cuma orang malas je yang banyak beri alasan.....

Kepada Azizxxxx@gmail.com. hantarkan masalah anda ke :-

- RAHIM BAIN -
Govt. Liaison & Industry Affairs
Group Regulatory, Legal & Compliance
Telekom Malaysia Berhad (128740-P)
Office: 03 2240 7007 : Hp: 013 342 3971
Email: arahimb@tm.com.my


atau terus membuat lapuran di kementerian tenaga dan telekomunikasi (KTAK) didalam lawan webnya.

sekian, wasalam.
Mankama.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive