KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 19, 2008

Usaha memalukan Anwar dah lama di rancang



Tertarik dengan artikel di Tranungkite yang mendedahkan bahawa usaha memalukan DS Anwar Ibrahim memang sudah lama di rancang. Rujuk artikel berkenaan Tranungkite

Artikel tersebut juga memaut satu lagi artikel yang telah di keluarkan oleh Marhaen pada 19.03.2008, 11 hari selepas pilihanraya. Tulisan berbentuk amaran itu telah di keluarkan oleh Pinochet Robert.

Sila rujuk berita tersebut ......

Tengku Adnan Ada Misi Khas
Tengku Adnan tidak tersenarai sebagai ahli kabinet sebab dia ada tugas besar yang perlu dilaksanakan sebagai Setiausaha Agung UMNO.

Dolah Badawi telah menetapkan satu misi khas untuk mengembalikan UMNO ke persada politik perdana setelah UMNO/BN tewas teruk PRU12. Datuk Seri Anwar Ibrahim kena berhati-hati dengan segala tipu muslihat yang akan dilaksanakan oleh Ku Nan dengan kerjasama Datuk Shabery Cheek Menteri Penerangan. Jika tersilap langkah DSAI akan diaibkan sekali lagi seperti apa yang berlaku dalam tahun 1999. Begitu juga dengan pemimpin Barisan Rakyat yang lain. Anda semua sedang diperhatikan. Setiap langkah dan kata-kata akan dirakam dan diputarbelit sebaik mungkin untuk mengkucar-kacirkan gabungan Barisan Rakyat.

Dalam beberapa pertemuan tertutup dengan pemimpin UMNO Putrajaya, Ku Nan mengaku bahawa beliau telah menerima satu misi khas daripada Dr. Mahathir untuk merobah landskap politik UMNO khasnya dan negara amnya. Ia bermula dari tahun 1998 hinggalah Datuk Seri Anwar Ibrahim tersungkur pada tahun 1999 dengan fitnah licik yang diatur oleh Ku Nan dengan konco-konconya.

Pinochet Robert
Jika kenyataan di atas ada hubungkaitnya, bermulanya serangan kepada DS Anwar berlaku selepas 3 bulan selepas pilihanraya berlalu. Yakni pada tarikh lapuran polis dibuat oleh Shaiful Bukhari pada 28hb Jun 2008. Sebelum itu, Najib sendiri telah akui bahawa Shaiful berkunjung ke pejabat dan rumah kediaman TPM dengan alasan yang tidak masuk akal, melapurkan kejadian liwat kepada Timbalan Perdana Menteri secara terus. Jika serangan di buat pada tarikh yang disebut, tidak mustahil perancangannya dibuat lebih awal lagi, sekurang kurangnya pada awal tahun 2008 atau sebelum itu lagi.

Jika melihat kepada sikap Saiful Bukhari yang di dedahkan oleh beberapa kenalan beliau, Saiful Bukhari adalah seorang yang cukup mudah untuk di pergunakan sebagai senjata menjatuhkan DS Anwar kerana sikap giler glamour beliau. Rujuk berikut yang di petik dari Carigold Forum,
Salam,

Kalau ikut anak ana yang sama tahun dengan SBA, ada beberapa case sebenar nya SBA di UNITEN

1. Case RM20,000.00 duit Rakan Muda yang belum selesai
2. Tak attend kelas hingga di buang dari UNITEN
3. Rahsia bekerja dengan Tim PM
4. Hidup mewah, keluarga berpisah, ibu meninggal semasa tahun kedua (2005).....business keluarga jatuh, bercita-cita tinggi dalam politik
5. Baru bertunang dengan pembaca berita NTV 7 pada 17.05.08
6. Seorang pandai berkata-kata dan menunjuk watak baik dan kalau DSAI boleh terpengaruh apa lagi orang lain.

Itu lah sedikit maklum dari ana.

Wassalam
Pak Aman
Untuk lebih menonjolkan sikap gila popularnya, banyak terdapat gambar beliau diserata ceruk internet bersama para pemimpin UMNO. Biar pun ia menjadi koleksi peribadi, tapi tabiat sebegini, bukanlah suatu yang biasa di lakukan oleh pemuda yang sebaya dengannya. Kecuali mentaliti Shaiful memangnya bermasalah.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang bagaimana dan bila beliau mula membabitkan diri di dalam PKR, sila rujuk artikel terdahulu yang telah di keluarkan lebih awal, sebelum kes ini meledak.
Musang Berbulu Ayam (Part 1)
Musang Berbulu Ayam (Part 2)

Jika merujuk kepada semua berita di dalam internet, terlalu ramai yang bersekongkol di dalam usaha ini. Cuma masa untuk mendedahkannya.

Dan aku, sehingga sekarang, perkara yang cukup pelik adalah bagaimana seorang mangsa liwat boleh TERSENYUM sambil melambaikan tangan untuk di rakam oleh jurugambar media. Rujuk [SINI]

2 comments:

mangchikla said...

Tgk aksi si Saiful ni, teringat dgn kwn den yg telah ditauliahkan sebagai "fighter pilot" dan "first posting" beliau adalah di Ktn. Sebagai tradisi, "junior pilot" akan di "ragging" (yg mmg brutal) oleh "senior" diorang. Mamat ni pon berlindung dibilek skot die yg dah jadi "senior" dan "ground officer". Masa berlindung, si mamat nih mula berlagak dan cakap sombong dgn statusnya sebagai "drebar udara", dan sambil mengulang ulangi "fighter pilot, fighter pilot.." dgn aksi nyer sekali depan "skot" die nih. Kawan die nih naik boring lalu balas cakap "ko nih aku sumpah ko jatuh kapalterbang baru ko tahu", maka mamat nih pon terdiam terus. Dan pada lewat 80/awal 90, mmg btoi die kemalangan kapalterbang di kwsn Laut Cina Selatan dgn si mamat nih selamat "eject"kapalterbang, dan malangnyer, anak buah die tidak dapat diselamatkan. Dengo cite mamat nih dah jadik pilot MAS (selepas insiden tuh la) skrang. Pengajaran cita ni? Ko jaga jaga la Saiful, takut masin mulut org yg terinaya, takde hijab di antara org yg terinaya dengan Allah subhanahu wa Ta'ala, termasukla ko jika ko rasa terinaya....walaupun susah aku nak pecaya ko kene "tusuk" bnyk kali oleh org tue berumur 61 tahun dan sakit belakang, yg sekali ko luku mmg tegolek 'dog' disebabkan ketinggian ko yg hampir mencecah 6 kaki ....

Anonymous said...

mmg kalau tgk dari fizikalnya..mcm x caya je kena paksa...

Posting terkini

Blog Archive