KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 24, 2008

Bekas ahli PKR yang di pecat akan buat gimik pilihanraya

Ini biasa .. teknik ni parti politik dah pakai time mak aku masih anak dara.

Tapi UMNO masih gunakannya untuk tunjuk yang dianya hebat. Duduk atas pentas, senyum ramai ramai, hulur tangan. Kanan bersalam dan kiri serah borang ahli. kah kah ... Dan Di permatang pauh akan berlaku perkara yang sama. baca ini ....

Aku skrg berada di Rumah PKR Negeri Pahang kawasan mengkuang berkongi rumah penginapan bersama PKR Bahagian Nibong Tebal..Aku rasakan perlu sgt utk updatekan blog aku nih sebab aku menerima satu sms pagi tadi dari Ketua AMK Kuala Kedah yang berbunyi....

'Makluman.Majlis Lompat Perti Ke UMNO akan di adakan pada 24/8/08 di Kelab Cinta Sayang,Sg Petani pd Jam 3ptg.Tempahan bilik dan bayaran sudah di jelaskan.Di Diketuai Sdr Zamil (Merbok) yang dipecat keahlian PKR dan akan di hadiri sama ialah Sdr Ezam.War Warkan !!!.

Hairan bin ajaib...sebab aku kenal zamil nih sewaktu aku berada dalam pilihanraya kecil lunas...sewaktu tuh dia menjaga hal keselamatan di pilihanraya kecil LUNAS...apa yg menjadi persoalan sekarang ialah...dia adalah individu yang telah lama di ketahuai isu dia di pecat & mgkin juga setelah dia tidak lagi bersama dgn parti mgkin hal ini tidak di sedari sesetengah pihak bahawa akan menjadi kempen2 terakhir BN... seterusnya di malaysiabiz-aloha

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive