KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 24, 2008

Saling pantau memantau



Imej ni aku ambil dari Pinkturtle , photo anggota polis membuang undi pos.

Kau pantau aku, aku pantau kau.
SPR hanya sedia kan kotak kecil [macam kotak susu F&N] dan jaraknya antara 2 kotak tidak sampai 2 kaki.

Hah .... kalau ada yang pangkah Anwar, kawan sebelah bagi tau BOSS. Pindah la mereka ke Sarawak kawan dengan orang utan.

2 comments:

bdkKL said...

boleh intai tu. Dekatnya !

Anonymous said...

Chet ..... SPR dah tak der duit
Pakai kotak kasut
Malu pada negara luar kalau cam ni
Duit banyak pegi mana?

Posting terkini

Blog Archive