KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 24, 2008

GEMPAR !!! Imam Ramlang Porigi akan buat PENGAKUAN !!!



Ketika ini azan ISYAK bergema di Masjid BANDAR BARU PERGA di kawasan Permatang Pauh.

Selepas solat Isyak nanti, Anwar Ibrahim akan terus bersolat HAJAT bersama sama Tuan Guru Nik Aziz dan beribu ribu penduduk serta rakyat.

Turut bersama adalah Ustaz Badrul Amin, Dato Ustaz Hashim Yahya (Bekas Mufti Wilayah Persekutuan) dan Imam Muda Ramlang Porigi, imam yang menjadi kontroversi setelah menjadi saksi di dalam upacara 'Sumpah Laknat' Saiful yang di adakan di Masjid Wilayah Persekutuan, pada 15hb Ogos yang lepas.

Menurut maklumat yang di terima, Imam tersebut akan membuat kenyataan bahawa beliau adalah seorang dari 7 imam di masjid berkenaan. Namun tanggung jawab utama nya adalah soal nikah kawin. Beliau akan mengaku bahawa beliau di arah oleh pihak atasan untuk menjadi saksi pada majlis "ANGKAT SUMPAT LAKHNAT' tersebut.

Menurut maklumat lagi ... Beliau sendiri tidak bersetuju dengan kaedah angkat sumpah yang telah dibuat oleh Saiful kerana majlis tersebut hanya di hadiri oleh satu pihak sahaja, manakala satu pihak lagi tidak berada di sana, yakni DS Anwar Ibrahim. Seterusnya di jelaskan lagi, sumpah itu tidak bermakna kerana ia nya gagal menyelesaikan masalah walaupun di lakukan.

Seterusnya, Imam Ramlang Porigi akan turut bersama bersolat Isyak dan seterus nya bersolat Hajat berjamaah di Masjid yang sama. InsyaAllah ..

Berita lanjut akan menyusul ....

Turut memberi lapuran adalah tukartiub ... sila KLIK
dan MSO MELAYU .... sila klik blognya di SINI

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive