KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 17, 2008

Kenduri Arwah yang di nanti

sabahdaily | ....Ura-ura ahli MP kerajaan yang sudah muak (fed-up) dengan Barisan Nasional dan kepimpinan yang masih tak ubah-ubah seperti dulu walau sudah dapat Presiden baru mungkin membuat mereka sudah tidak selesa memperjuangkan pemimpin outdated. Ahli MP kerajaan KECEWA dengan NAJIB yang baru di lantik Presiden. Kenyataan NAjib yang tidak konsisten (berbelit dan non stop talking) menyebabkan Ahli MP tidak dapat maklum balas yang sempurna. Belang-belang sikap kerakusan NAJIB sudah mula terlihat. Hanya orang dari ‘CIRCLE’ Najib sahaja yang boleh menasihatinya. Orang lain yang lebih bijak telah di ‘ignore’ dan pandangan mereka diketepikan.

Ini belum jadi PM dah tunjuk sifat tak cukup, baru jadi Presiden UMNO sudah mula pasang GENG lapuk. ramai ahli MP sudah mula bercakap NAJIB akan beri lebih banyak masalah kepada UMNO dan BN di masa akan datang!. Kemungkinan BN tewas teruk jika Pilihanraya di adakan bila-bila masa. Ramai ahli UMNO sebenarnya mengharapkan ‘perubahan dalaman’. Namun , pemimpin yang gagal dalam PILIHANRAYA Umum lalu masih menjadi pilihan bahagian2 UMNO untuk berada di atas puncak sebagai PRESIDEN, timbalan dan MT.

Tidak ada muka baru. Pemimpin yang FAIL dalam pilihanraya lalu menjadi pilihan UMNO untuk terus menerajui kepimpinan tertinggi merentasi abad yang akan datang. Sedangkan pemimpin inilah penyebab kejatuhan UMNO dan BN.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive