KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 17, 2008

Minyak turun seciput lagi ESOK

Harga petrol RON97, RON92 dan diesel dikurangkan sebanyak 15 sen seliter masing-masing berkuatkuasa mulai esok 18 November.

Timbalan Perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan harga baru petrol RON97 ialah RM2.00 seliter daripada RM2.15, petrol RON92 ialah RM1.90 daripada RM2.05 manakala diesel RM1.90 daripada RM2.05.
Phuiiiiihhhhhhhh ....... Wakakakak
Minyak di jangka turun ke harga asal 40 tahun lagi.
Manakala lembu yang naik minyak akan di korbankan hari Raya haji nanti.

4 comments:

mangchikla said...

Harga minyak pada 17hb Nob 08 jam 05:58:24 - USD 56.51 .Tak silap den masa harga RM 1.92, harga per barrel USD 70.00......

Anonymous said...

betul tu ... tu sebab diorang kata masa minyak dunia kini. sepatutnya minyak malaysia pada harga bawah RM1.60

Kerajaan cuba nak kelentong rakyat. Peniaga stesyen minyak pun pening kepala sebab diorang nak simpan stok dengan harga semasa, esok harga turun. Mampus .... niaga cam ni.

Zubli Zainordin said...

Apa Lah yang dapat diharapkan dari otak para Menteri yang sposen belaka...

Anonymous said...

takde pun nak berterima kasih

Posting terkini

Blog Archive