KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 17, 2008

Siasat Umno Pahang !!!!!

Gempurserkamdarat | "Rakyat masih berpeluang membuat perubahan dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang," kata Fuziah ketika berceramah di kampung Razali, dekat sini baru-baru ini. Pada majlis sama Fuziah mengingatkan jentera pilihan raya Pakatan Rakyat supaya bersiap sedia menghadapi strategi dan penipuan BN dalam pilihan raya akan datang. Mengimbas pilihan raya ke-12 lalu, pihaknya berjaya mengesan penipuan BN yang dibuat secara licik dipercayai atas bantuan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memasukkan pengundi lama di dalam daftar pemilih.

Katanya, pihaknya mengesan sejumlah nama pemilih yang telah dibersihkan daripada daftar pemilih 2004 dimasukkan semula didalam daftar pemilih 2008."Bagi SPR mereka ini bukan pengundi hantu kerana nama mereka berada di dalam daftar pemilih itu," ujarnya.Ekoran itu, pihaknya membuat laporan polis menyebabkan pihak terbabit dipercayai berhati-hati atau tidak melakukan penipuan menyebabkan beliau menang di Kuantan dan Inderamahkota.... selanjutnya.
Sapa nak siasat ... angkat tangan !!! heh ... tak der sorang pun?
UMNO ni memang kebal. Tu sebab seperti yang di lapurkan oleh MSO ... kaki maksiat UMNO mengaku sebagai AJK UMNO untuk elak dari di tangkap. Wakakakakak ... silap la.

Kalau kiamat nanti jangan lupa pakai T Shirt "DACING"
Wakakakak .. .minta minta Tuhan lindungkan korang.... Wakakak
Allah selamat kan BN
Allah selamat kan BN
Allah selamatkan UMNO dan BN
Allah selamatkan BN
Wakakakakak .....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive